Translate

poniedziałek, 15 grudnia 2014

III Tydzień: Coraz bliżej święta

Kolejny tydzień grudnia, kolejny tydzień projektu i co za tym idzie coraz mniej czasu do świąt i końca roku. Zatrzymamy się na świętach bo o tym będzie post, a raczej moje szybkie dzieło na moich paznokciach.
Nie wiem jak wy ale ja w tym roku nie do końca czuję magię świąt. Szczególnie po dzisiejszym dniu, który do złudzenia przypominał wiosnę. Chociaż to jest ten tydzień w którym szykują się zakupy prezentowe, ubieranie choinki i końcowe porządki domowe. Może coś we mnie tknie? Zobaczymy, dzisiaj dopiero poniedziałek.
Wracając do tego co wyczarowałam na paznokciach to zupełnie coś prostego. Podstawową rzeczą która mi się kojarzy ze świętami to choinka! I na tym opiera się mój wzór. Zielone, iskrzące na złoto tło które ma imitować błyszczące igiełki drzewka oplecione sznurem lampek. W tym wypadku znów użyłam pisaka do zdobień i kilku kolorowych koralików. Prosto i szybko, bez udziwnień. W końcu nie zawsze człowiek ma czas na skomplikowane zdobienia.
Czy już wam opowiadałam jak bardzo uwielbiam lakiery Zoya! Polecam serdecznie, piękne kolory, prosta aplikacja, szybko schną i trzymają się całkiem przyzwoicie. Szkoda tylko że są trudno dostępne, bo chętnie sprawiła bym sobie więcej kolorów. A wy którym markom jesteście wierne? Które polecacie?
Pozdrawiam XOXO Paula     


3 komentarze:

  1. Pomysłowe mani :) Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste? Przepiękne:) Uwielbiam Twoją paznokcie. U mnie też choinkowe zdobienie... ale niestety od poniedziałku wiszące w powietrzu... Nie mam kiedy opublikować:( Taka magia tych świąt...

    OdpowiedzUsuń