Translate

sobota, 10 stycznia 2015

VI mróz mocno trzyma

Kolejny tydzień projektu u Asiulcoweej, to już 6, zbliżamy się do finiszu. U mnie już po mału wszystko wraca do normy po świętach. Powrót do pracy na pełen etap po tylu wolnych dniach nie powiem był ciężki, ale już się na nowo przedstawiłam.
W tym tygodniu postawiłam na srebro, to ten kolor najbardziej kojarzy mi się z mrozem. Najpierw pomalowałam paznokcie kolorami podkładowymi, te na które poszedł brokat, srebrem z drobinkami a na resztę poszedł lustrzany odcień. Później docelowy lakier czyli na dwa paznokcie brokat, a na resztę mój ulubiony lakier holograficzny z Golden Rose. Swoją drogą to już moja kolejna buteleczka i uwielbiam go, bo przepięknie mieni się w sztucznym świetle. Na koniec dodałam wzorki, jak zwykle zrobiłam je moim ukochanym pisakiem do zdobień z AllePaznokcie. Zawiasy, zakrętasy imitujące wzory jakie maluje mróz na oknach naszych domów. Chyba wyszło mroźnie, lodowo i zimowo. Mam nadzieję, że moja interpretacja przypadnie wam do gustu.
XOXO Paula 

1 komentarz:

  1. Aż mi się zimno zrobiło;) Zdobienie w pełni oddaje mroźny charakter. Muszę zakupić sobie te pisaki. Super wyszły Ci te zdjęcia dobrze oświetlone, dużo lepiej widać na nich wszystkie szczegóły i lepiej się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń