Translate

czwartek, 8 stycznia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku!

Trochę się spóźniłam z kolejnym tygodniem projektu. Co ja będę owijała w bawełnę, tyle dni wolnych mnie rozleniwiło i mimo tego że zdjęcia zrobiłam to nie mogłam zebrać się do napisania posta.
V tydzień projektu brzmiał : Szczęśliwego Nowego Roku. Wymyśliłam sobie, że na paznokcie przyniosę sylwestrowe niebo w trakcie sztucznych ogni. Z racji tego że sukienkę miałam granatową to dominował właśnie ten kolor bardzo ciemny i nasycony, niemal czarny. W roli głównej lakier ESSIE i przyznam się wam że ten kolor jest niesamowity. Na pierwszy rzut oka po prostu ciemny ale w zależności od światła migocze na granat, turkus. Przyznam się, że lubię lakiery ESSIE i jeszcze mnie nie zawiodły. W sumie są warte swojej ceny, chociaż u nas w Polsce są zdecydowanie za drogie.
Na bazowy kolor następlowałam srebrne i złote "ciapki", im bardziej nieregularne tym lepiej. Miały one imitować rozpraszające się światła fajerwerków.
Oto efekt końcowy mojego dzieła:

1 komentarz:

  1. Pięknie:) Zdjęcia nie oddają w pełn . uroku Twojego zdobienia. Inspirujesz mnie;) Będzie widać niebawem u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń