Translate

poniedziałek, 29 grudnia 2014

IV tydzień projektu

Czas na kolejny tydzień projektu u Asiulcoweej : IV tydzień wesołych Świąt.
Szczerze wam się przyznam, że święta mnie pochłonęły do reszty. Nie do końca miałam czas na wymyślanie wzorów i jedyne co pojawiło się na moich paznokciach to złoty pękający lakier. Nic specjalnego. Za to czym się w tym tygodniu mogę pochwalić to tym co zmajstrowałam na paznokciach mojej mamy. Otóż z racji tego, że należy ona do kobiet która blichtru się nie boi, a wręcz kocha wszystko co przesadzone i świecące to zażyczyła sobie motyw panterki i cyrkonie. Oczywiście w połączeniu. Tym razem nie zrobiłam zdjęć produktów które użyłam i mam jedynie efekt końcowy. Może nie do końca świątecznie, chociaż do kreacji wigilijnej wzór pasował jak ulał!
Przy okazji wrzucę jeszcze kilka zdjęć mojej choinki ze zwariowanymi ozdobami.
Do następnego!
XOXO Paula 

2 komentarze:

  1. Pazurki mamusine są po prostu genialne. Jak to nie świąteczne? Na bogato przecież, świątecznie, nie po cienkich;)
    Ozdoby choinkowe masz niesamowite. Rozbawił mnie Anioł na czubku i bombka-piesek:) :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Złoty pękacz jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń