Translate

środa, 10 grudnia 2014

II tydzień: Dzwonki dzwonią

Nadszedł czas na pokazanie wam co wymyśliłam na kolejny tydzień w projekcie u Asiulcowaaa.blogspot.com.
Trochę się ociągałam, ale chyba jak większość z nas mam w grudniu urwanie głowy w pracy. Wiem, to żadne wytłumaczenie, ale już jestem i prezentuję swoje dzieło.
Zaczynając od krótkiego wstępu to nie miałam bladego pojęcia co ja mam na tych paznokciach namalować. Pustka w głowie, zero pomysłów. Stwierdziłam że pójdę w klimat komiksów i stworzę te znane nam dymki w których są umieszczane dialogi bohaterów. No tak ale to za mało, trzeba jeszcze gdzieś umieścić motyw przewodni, czyli dzwonki. W ten oto sposób zaczęłam szukać inspiracji w internecie. Po krótkim rekonesansie powstała moja wariacja na temat "dzwonki dzwonią". 
Najpierw użyłam kolorów bazowych, czyli pięknego złota które daje wrażenie folii i ostrej migoczącej czerwieni. Następnie na paznokciach pokrytych czerwonym lakierem namalowałam złotym brokatem kółka, które finalnie są dzwonkami. Czarnym mazakiem do zdobień wypełniła kontury i dopracowałam wzór. Dołożyłam do tego zielone gałązki pokryte białym śniegiem, również zrobione za pomocą mazaków. Na sam koniec bordowa tasiemka i dzwonki zrobione.
Na złotym lakierze używając białego koloru namalowałam dymki mające bardziej wzór gwiazdek. Kontury poprawiłam czarnym mazakiem i wpisałam hasła "DING" i "DONG".
Wbrew pozorom to nie było takie trudne. Zachęcam was do tworzenia własnych świątecznych wzorów na paznokcie. Może to ja kogoś z was zainspiruję?
XOXO Paula

4 komentarze:

  1. Paula, rewelacja:) Teraz żałuję, że nie zamówiłam sobie tych pisaków. Podoba mi się pomysł zdjęć "zdobienie krok po kroku". Ja ze swoją realizacją wiszę w przestrzeni między wyobraźnią a umiejętnościami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisaki są świetne! Robienie wzorów nimi to sama przyjemność ;-)
      A co do tego że jeszcze nie zrealizowałaś II tygodnia, to jestem pewna że jak już na coś wpadniesz to będzie szałowo! Czekam ;-)

      Usuń
  2. Bardzo oryginalne mani - takiego świątecznego zdobienia jeszcze nie widziałam :) Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Bałam się, że nie wyszło dostatecznie świątecznie. A dzwonki nie są dzwonkami :-P

      Usuń