Translate

środa, 3 grudnia 2014

Tydzień pierwszy: Niech pada śnieg

Moye-pasjeBiorę udział w projekcie zorganizowanym u Asiulcoweej. Chodzi w nim o, to że każdego tygodnia inny motyw przewodzi na paznokciach. Oczywiście z racji tego że mamy grudzień to wszystkie są zimowo-świąteczne. Zaczynamy od "Niech pada śnieg". Moja inspiracją były płatki śniegu. Starałam się żeby na każdym paznokciu wyglądały one nieco inaczej.
Najpierw pomalowałam paznokcie kolorową bazą. Na części jest to srebro z Sally Hansen, które bardzo przypomina folię. A reszta paznokci jest potraktowana ciemnym granatem z Essie niemal czernią, który mieni się i "opalizuje" na turkus i złoto. Wybrałam te kolory bo kojarzą mi się z mroźną nocą. Na jasnym tle postanowiłam narysować czarnym pisakiem do paznokci płatki śniegu. Jak już wspomniałam, każdy się nieznacznie różni od siebie.
Chyba całkiem nieźle wyszło. Ja w każdym razie jestem z siebie zadowolona. Swoją drogą bardzo fajna zabawa i z tego miejsca chciałam podziękować kochanej Ann D (www.moye-pasje.blogspot.pl) za to że mnie namówiła do tej zabawy!
A niżej kilka zdjec:

6 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja projektu:) Bardzo się cieszę z tego, że trochę zmobilizowałam do aktywności blogowej. Nadal wyczekuję filmów:-*
    Kochana, teraz zmykaj na bloga Asiulcoweej i w komentarzu podaj jej linka do swojej interpretacji. Kliknij tu: http://asiulcowaa.blogspot.com/p/zimowy-projekt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie pięknie wyglądają;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam bardzo za miłe słowa. Starałam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny masz kształt paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się tutaj, bo w pełni zgadzam się z Asią :) śliczne paznokcie!!!

      Usuń
    2. Dziękuję dziewczyny! :-*

      Usuń